Sunday, 29 January 2012

buahHatypengarangJantong :3







 Ohh sayangs , bile kau nak jumpe aku ? bile kau nak pimpin tangan aku lagy bie ? sumpah aku rindu kau sangat-II , aku nak pelok kau nak cium kau , sayang cepat lah balek , aku taksabar-II nak jumpe kau pelok kau , wehh kau takrindu aku kee ? aku dah macam orang gile dekat sini , bile aku bangun tido jee aku tengok sebelah aku , aku ingat kau adae kat sebelah aku , tapy tak wehh , tu hanya bayangan je , bile benda ni nak jady kenyataan , sumpah aku dah rindu kau gilegile , aku takkesah lah kau rindu aku kee tak , tapy aku nak sangat tengok face kau , Seriusly bile aku nampak jee couple , aku teringat kau , wehh :( , iwantyouhugSayangs <3 . harap sangat esok aku dapat jumpe kau , imissyouSomuch Darl .

No comments:

Post a Comment